Як уникнути проблем з ременем ГРМ
Приводний ремінь газорозподільного механізму (або ремінь ГРМ) координує рух колінчастого і розподільного валів і синхронізує їх роботу. Таким чином відбувається злагоджена робота системи двигуна, яка відкриває і закриває клапани точно в моменти, що відповідають положенням поршнів.
Коли в циліндрі відбувається спалах палива, поршень рухається вниз та повертає колінвал, який, своєю чергою, за допомогою ременя ГРМ синхронно рухає розподільні вали. Від їхньої роботи залежить злагодженість клапанів. Впускні закриваються, а випускні відкриваються, і так по колу.
Про надійну роботу авто можна казати лише тоді, коли всі системи працюють як єдиний механізм. Але варто бодай чомусь одному вийти з ладу, і вся система починає працювати з похибками. Якщо ремінь розтягується, двигун працює не на повну потужність, машина може довго заводитись та стартувати, вібрує та подає специфічні сигнали, котрі говорять про можливу необхідність заміни ременя ГРМ.
Ремінь ГРМ має бути цілим. В разі розриву клапани можуть завмерти в одному положенні, але при цьому колінвал обертатиметься за інерцією на високих швидкостях, поршні при цьому також продовжуватимуть рух догори, до повного контакту. Як наслідок – несправність головки циліндру або ушкодження поршнів та клапанів. Такий ремонт може обійтися достатньо дорого, але в сучасних двигунах все частіше поршні мають спеціальні отвори, завдяки яким контакт з іншими запчастинами поруч зводиться до мінімуму. Це призведе лише до заміни ременя ГРМ, але при цьому інші системи не постраждають.
Чи можна самому розпізнати, що порвався ремінь ГРМ?
Можна, але очевидних уражень Ви навряд чи помітите неозброєним оком. А все тому, що в більшості марок авто ремінь надійно прихований під кожухом. Як правило, двигун авто буде працювати нерівно, з-під капота можна почути нетипові звуки, з'являться сторонні запахи, може протікати олива або виникнути задимлення.
Як виправляють проблему майстри УКРАВТО ЧАЙКА?
У ситуації, коли порвався ремінь ГРМ, Вам знадобиться професійна допомога, адже самостійно відремонтувати таку складну деталь навряд чи вдасться. Доведеться частково розібрати двигун за допомогою сучасної та дорогої техніки, а також придбати оригінальні запчастини на заміну. Ми маємо всі інструменти для швидкого ремонту, тож не рекомендуємо самостійно випробовувати своє авто.
Використання дешевих аналогів може призвести до чергового ремонту, наслідки якого будуть ще гіршими та доведеться міняти абсолютно весь комплект запчастин.
Заміна газорозподільного ременя потребує ретельної діагностики авто на спеціалізованому обладнанні. Високий рівень складності такого ремонту під силу лише досвідченим майстрам. Компетентні фахівці автосервісного центру УКРАВТО ЧАЙКА добре знаються на цій проблемі, тому ми гарантуємо якісний та швидкий ремонт, аби Ваша машина слугувала якомога довше.
Тож, для заміни ременя ГРМ радимо завітати до автосервісного центру УКРАВТО ЧАЙКА, який знаходиться неподалік від станції метро Житомирська за адресою м. Київ, Житомирське шосе, 14-й кілометр.